Klicka här för att komma till:
Tränare/LedareTräningstid Tabell

Mål: Håkan Swärd

Tjörnarp - Ignaberga
Mål: Jimmy Larsson 2, Alexander Persson
Tjörnarp tar ledningen med 2-0, detta vänder Ignaberga snabbt till 2-3 och allt detta händer på de första 15 minuterna. Hemmalaget kvitterar innan paus men är sedan inte riktigt med i matchen i andra. En del unga lovande spelare fick chansen idag och kommer säkert snart att ta en plats i laget.

Farstorp - Tjörnarp
Mål: Håkan Swärd, Dan Nilsson
En jämn match som motståndarna tyckte skulle slutat oavgjort men där vi kunde gå segrande ur striden. Extra plus till Marcus Clarinsson.

Västra Torup - Tjörnarp
Mål: Marcus Clarinsson, Lars Lundin, Tobias Dahlberg 3
En överlägsen seger med stundtals endast spel mot Västra Torups mål. Tobias gör en mycket bra match och dessutom ett äkta hattrick i andra halvlek.

Tyringe - Tjörnarp
Mål:Jimmy Larsson
Första halvlek gör Tjörnarp mycket bra och har oavgjort i halvlek 1-1. När sedan Tyringe tar ledningen flyttar man fram för att kvittera och får istället fler mål i baken.

Wisseltofta - Tjörnarp
Mål: Jimmy Larsson och Tobias Dahlberg
Tjörnarps grabbarna var bra med i hela matchen och tog också ledningen med 1-0. Man borde gjort något mål till i första halvlek men det blev istället Wisseltofta som kvitterade och tog ledningen i andra. Tobbe kunde kvittera igen i slutminuterna och vi fick en poäng med oss hem. Tjörnarps tränare tycker dock att vinst idag hade varit mest rättvist.

Tjörnarp - Skånes Fagerhult
Mål: Jimmy Larsson 2, Tobias Dahlberg 1, Marcus Johansson 1
I första halvlek var väl spelet inte det bästa från hemmalaget men man lyckades kvittera före paus efter att Jimmy blivit fälld i straffområdet. Efter paus kom det ut ett piggt Tjörnarpslag och motståndarna hade inte mycket att säga till om. Tobbe jobbade och slet som vanligt och lyckades också att anteckna sig i målprotokollet sedan han ändrat riktning på Lars Lundins hårda skott. En mycket bra andra halvlek, grabbar.

Tjörnarp - Röke
Mål: Jimmy Larsson 2
Tjörnarp spelade mycket bra och detta unga lag har verkligen framtiden för sig. Man gick till pausvila med en ledning på 1-0 och detta var ju fullt rättvist med tanke på alla chanser. Luften gick dock ur när domaren i andra halvlek blåste straff till Röke men grabbarna kom igen och pressade på och kunde gå från matchen med ytterligare en vinst.

Norra Rörum - Tjörnarp
Mål: Mikael Johansson och Pierre Kronvall
Tjörnarp inledde bäst och tog ledningen med 2-0 då vaknade motståndarna och kunde före pausvila kvittera. Efter paus var Norra Rörum det bättre laget och kunde rättvist vinna matchen.

Tjörnarp - Mala
Mål: Jimmy Larsson 3
Med mycket bra spel tog Tjörnarp en ledning med 2-0. Mala reducerade på straff och kunde i andra halvlek kvittera. Hemmalaget spelade upp sig igen och Jimmy Larsson kunde med ca 5 minuter kvar lobba in segermålet

Ignaberga - Tjörnarp
Mål: Roger Kroon och Pierre Kronvall
I denna match hade Tjörnarpslaget otur och förlorade på nytt med uddamålet. Man saknade ett par spelare som var på ungdomslägret på Ivön men borde ändå klarat minst oavgjort.

Tjörnarp - Farstorp
Mål: Carl Walther och Jimmy Larsson
Tyvärr lyckades Tjörnarpsgrabbarna inte riktigt få till samma fina spel som i  förra matchen. Man hade dock ett par perioder i matchen då spelet fungerade bra, bl a i början på andra halvlek då man kvitterade till 2-2. Farstorps segermål var ett s k "skitmål" och en boll med knapp fart rullade in precis innanför stolpen. Oavgjort hade bäst speglat de båda lagens insatser, fast tränaren tyckte att Tjörnarp skulle vunnit.

Tjörnarp - Västra Torups SK
Mål: Joakim Svensson, Tobias Dahlberg, Roger Kroon, Carl Walther
P g a strejken fick vi en hemmamatch till och den var verkligen rolig att se på. Första halvlek var det nästan bara spel mot Västra Torups mål och Tjörnarp borde gjort något mål till men gick till pausvila med ledning 1-0. I andra halvlek lyckades man göra 3 mål till. Killarna hittade varandra bra och hade ett mycket bra passningsspel under större delen av matchen.

Tjörnarp - Tyringe IF
Mål: Tobias Dahlberg och Marcus Clarinsson
Visst var motståndet bra men siffrorna speglar inte riktigt vad som hände på planen. Mycket starkt av laget att inte ge upp utan istället göra två mål på slutet.

Tjörnarp - Wisseltofta IF
Andra raka förlusten men nu såg spelet betydligt bättre ut. Tjörnarp saknade absolut inte chanser och ett oavgjort resultat hade bättre speglat händelserna på plan. Tränaren ger ett extra plus till hela backlinjen som gjorde en  mycket bra insats. Tjörnarp fick avsluta matchen med 10 man sedan Nila Clarinsson blivit utvisad för en ful spark.

Skånes Fagerhults IF - Tjörnarp
Som vanligt är premiären darrig och spelet var väl inte det bästa men lagledaren var ändå positiv efter matchen. Enligt tidningsreferat kontrollerade hemmalaget stora delar av matchen och Tjörnarp stack bara upp i ströanfall.

Träningstider

Tjörnevallen Måndagar 18.30-20.00