Ivölägret 2/5 - 4/5 2008

Årets läger samlade deltagare från de flesta lagen i klubben. Bäst representerade var dam- och herrlagen med ett femtontal spelare vardera.
 Alla bodde på campingen, utom A/B-lags spelarna som sov i en föreningsgård. Deltagarna samlades under fredag eftermiddag
 och de flesta hade droppat in till den gemensamma grillkvällen.

Vädret var "som vanligt" väldigt bra och solen sken på oss nästan hela tiden. Alla fick en tipslapp, och fick tippa en del kluriga frågor som t ex vem som var snabbast i baren, sötast runt munnen, snabbast på rullen eller punktligast. Svaren på frågorna fick sedan deltagarna själva prestera. Se följande bilder:

På lördagen var det dags för fotbollsträning och det blev en härlig förmiddag i solskenet.
Innan lunch blev det en match med blandade lag där alla fick vara med.

Efter lunch körde Lollo en liten uppvärmning innan nästa fotbollspass.
En del var lite skeptiska men som ni kan se på bilderna deltog alla flitigt.
Tack Lollo för att du lyckades engagera alla i detta aerobicpass.

Efter lördagens fotbollsträning samlades vi åter på Ivö Camping för att äta kvällsmat och fortsätta leka.
På söndagen blev det lite lättare träning. Knattarna spelade boccia och de äldre spelade fotbollstennis.
Damerna körde en match tillsammans med pojklaget.

Lägret avslutades med korvgrillning och sedan åkte de flesta hemåt. Några stannade dock och utforskade Ivö Klack.
Tack allihop för ett bra läger. Vi ses nästa år igen.